۱۱ ابزار پدیکور که می توانید در خانه استفاده کنید

 در حالی که بسیاری از ما عادت کرده ایم با انجام پدیکور در سالن های زیبایی و اسپا تغییری در روحیه خود ایجاد کنیم؛ اما بعضی اوقات ملزم به انجام این کار در خانه هستیم. برای اینکه یک پدیکور حرفه ای را در خانه تجربه کنیم، باید ابتدا ابزار آن را تهیه نماییم. در ادامه قصد داریم ۱۱ ابزار پدیکور حرفه ای را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آنها یک تجربه عالی از انجام پدیکور در منزل را داشته باشید.

کانسیلر چیست؟

 یکی از لوازم آرایشی که خانم‌ها روی صورت خود استفاده می‌کنند، کانسیلر نام دارد اما کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد؟ کانسیلر به معنای پنهان کننده است که کلمه مناسبی برای چنین محصولی است. کانسیلر در لوازم آرایش به ماده‌ای رنگی گفته می‌شود که برای صاف و درخشان کردن سطحی پوست از آن استفاده می‌شود. وقتی برای اولین بار با یک کانسیلر برخورد می‌کنید امکان دارد مایع، جامد یا کرم باشد. چگونه می‌توانید تعیین کنید که کدام شکل کانسیلر برای هر کس مفیدتر است؟ 

 

پرطرفدارترین رژلب 2020

 رژ لب یکی از لوازم آرایش های جذاب و دوس داشتنی است که هر دختری در هر سن و سالی به آن علاقه دارد. این محصول آرایشی به دلیل رنگ بندی متنوع باب میل و سلیقه تمامی خانم ها است. تغییرات اساسی که این محصول آرایشی بر روی صورت ایجاد می کند توسط هیچ محصول دیگری ایجاد نمی شود. شما تنها با زدن یک رژ لب می توانید قیافه خسته و بی روح خود را شاد و جذاب کنید

نکاتی که خانم ها باید در مورد محصولات بهداشت فردی بانوان بدانند

مهم‌ترین محصولات بهداشت فردی بانوان عبارتند از ژیلت، ژل شست‌وشو و نوار بهداشتی. از آنجا که محصولات مرتبط با بهداشت شخصی با سلامتیتان رابطه مستقیم و تنگاتنگی دارند، لذا اهمیت به کیفیت آنان باید از اولویت‌های مهم شما هنگام خرید باشد. برای اطمینان از کیفیت، چاره‌ای جز خرید از فروشگاه‌های معتبری مانند فروشگاه میس و مستر نخواهید داشت. در ادامه، سعی شده است نکات مهمی هنگام خرید ژیلت، ژل شست و شوی بانوان و نوار بهداشتی را شرح دهیم.

صفحه قبل 1 صفحه بعد
<-blogads->